Norsk:
Unnskyld at jeg ikke har vært på bloggen i 13 dager. Jeg skal prøve å være mye på bloggen.
Idag så vil jeg snakke om min nye Mini mic. Mini mic er en mikrofon som fanger opp lyden slik at du kan høre bedre og forstå bedre. Du kan koble på I Pad, iPhone, tv, pc og andre ting. Det er bare helt fantastisk. Jeg er ganske fornøyd med denne Mini mic-en. Den kan bare brukes til Nucleus 9 og 10 med fjernkontrollen. Jeg må bare takke Hjelpemiddelsentralen i Stavanger. Mini mic synes jeg er veldig viktig for døve, for da kan du høre bedre i gruppen.
Engelsk: Sorry I have not been on the blog for 13 days. I'll try to be much on the blog.
Today I will talk about my new Mini mic. Mini Mic is a microphone that picks up the sound so you can hear better and understand better. You can connect the I Pad, iPhone, TV, computer and other things. It's just amazing. I'm pretty happy with this mini mic one. It can only be used for Nucleus 9 and 10 with the remote control. I just have to thank Assistive Stavanger. Mini mic I think is very important for deaf, because you can hear better in the group.

Kommentarer
Legg inn en kommentar